poniedziałek, 21 listopada 2011

z Kaką ♥ .

Dziś na Religii My robimy Foty ksiądz nie wnika LUBIE GO ZA TO ;p .
no Iiiii kupiłam sobie okularki Kujonki ^^ .
( PS : Można je kupić w 13-nastce )
A o too Zdjęcia ♥ . 




Ops ...








                                                            Po Szkole ;P




A tu Jest fota jak paliliśmy zeszyt  ; P .
Na sesji była ostra Polewaa ; D .
Pozdrawiam tych którzy w niej uczestniczyli czyli :
Kaka , Paweł , Berecik - Dominik ;) , Tycjan , Daniel ♥ . 


Zapraszam do obserwowania mojej stronki ♥ ♥ ♥ ...

37 komentarzy:

  1. My kiedyś na boisku szkolnym rozpaliliśmy ognisko z zeszytów ;p
    Dywanik ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog i fotki ; ))
    pozdrawima + obseruje i zapraszam do mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki ;> to te kujonki ze zdjec sa z 13-stki ;o ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te same okularki ! są genialne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog lepszego nie widziałam.Jest lepszy od blooga Honoraty Skarbek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie . < 3'



    Kochaam Cie . ; **


    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Jutrooooooooooo...





    Nastepna Sesyjkaa . ; ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Njee od Honeyy nie jest mój blog leprzyy jej blog ma więcej obserwatorów i komętarzy ale Dzięki <3 .



    Ja Cb też Lovciamm <3 .
    Jutro sesyjka będzie wyjątkowaa NEFF ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś miałam takie okulary, ale się złamały. xd

    Fajne zdjęcia. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mam kujonki z 13 :p Opłacało sie kupić hehe :P
    Zapraszam do mnie na
    http://filmowadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne okularki ^^
    ja musze sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie żeby coś, ale gdybyś czytała to być wiedziała, że to jest z poprzedniej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, tez mam kujonki :D
    Zapraszam do mnie. :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiała być świetna zabawa z tym paleniem zeszytu :D Też tak robiłam, tyle że z mundurkiem po zmianie szkoły ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia, ładnie Ci w tych okularach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za Dedykacje.

    OdpowiedzUsuń
  17. http://aieaa.blogspot.com/2011/12/rozdanie-nowy-link.html

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu ;)

    pozdrawiam, Aiea ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia też mam takie okulary z 13nastki ^^.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że masz takiego lajtowego księdza, ja takiego nie miałam. Stare i złe czasy. Teraz mam katechetkę i całe szczeście. A kujonki z 13-stki też zakupiłam. Niezła okazja ;D Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnego masz księdza...mój to z religii mnie wywala ; o
    Dodałam się do obserwujących...liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej kotku co masz w środku?

    OdpowiedzUsuń
  22. Młody z Wąsikiem jakie zamóły.. HaHA!

    OdpowiedzUsuń
  23. Heh , Ładnie Ci w nowych oksach :)

    OdpowiedzUsuń